oliiivia

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Olivia Snobl - 12 mars 2013 22:09

Nu är man i Örebro igen, och är på väg hem, kommer typ hem vid halv elva, dör slut är as trött Så tror videon på min kompis Zacha när hon hoppa på sin häst kommer upp i morn ist, för är så jävla trött:/ aha men sitter i bilen nu och bara längtar hem. Och känns som jag ska svimma när som helst för ah.. Haha mår så jävla illa, hate this SHIT!!! Helt öde på WILLY:S i stan..
Aja, godnatt skriver jag och skriver mera imorn puss alla!:*

Av Olivia Snobl - 12 mars 2013 15:58

Skolan idag då, börja bråka med en kille så vi typ slog varandra sen slog han mig i ansiktet så vart typ as svullen vid ögat.. Hahaha, men ah så kom pappa och hämta mig för jag ville inte va kvar i skolan för ville inte skämma ut mig i skolan med ett svullet öga..XP
Men ah nu är jag i stan iaf oc svullnaden har gått ner och ser normal ut igen.. Men ah.. Ska snart till Strömsholm och kolla på tävling som min kompis ska hoppa sin häst, kommer kanske video i kväll om jag orkar lägga upp men ska iaf snart åka så skriver kanske när jag är i bilen <3 byeee
Bilden...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter
olivia är 13 år, bor i örebro går på street dans,

Kik: Oliviasnobl


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards