oliiivia

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Olivia Snobl - 6 mars 2013 20:41

Vart med frid sova Isabell idag hos mig!
Vi gick först in och åt mat sen satte jag på mig rid kläder och gick ut till stallet Frida och Isabell fick kolla p för dom hade ju inte så mkt stt hjälpa till eftersom ja oftast vi göra allt själv! Har vart en rolig dag med dom, förutom när jag red och va jätte stressad för Isabell och Frida hållde på och springs runt och typ skrek lite och körde harlem shake, och då blev hon jätte stressad så Fabina hoppade typ runt och bocka för hon blev rätt stressad och så sen råka dom springa precis bakom min häst och då hållde hon på och va jätte rädd igen menefter ett tag gick det bra, världigt känslig häst men ändå pigg och glad och sprider glädje om man sprider glädjen tbx och inte stressar upp henne;)
Men nu aka jag väll la sova, byeee :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter
olivia är 13 år, bor i örebro går på street dans,

Kik: Oliviasnobl


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards